Sunday, 13 December 2015

再現コーデ Copying Outfits

こんにちは。先日雑誌で見つけたコーディネートを再現してみました。
Hello there. I have copied outfits from a magazine.

モデルは初登場のサヤカです。基本ジェニーひとすじの私ですが、最近ではサヤカもちょっと好きです。
初めて見た時はデカ目メイクがギャルっぽいな・・と思いましたが、慣れるとこの凛々しい目元が魅力的。
Here's my new doll Sayaka. Basically Jenny is my only favorite and now Sayaka is getting the second. At first sight I found her eyes too large and the make-up too heavy but once I got used to it she is so bewitching.


昔から映画の衣装を作ったりはしてましたが、意外にも雑誌は今回初めてでした。
人形服としてファッション誌を見ると、今まで「自分が着る」前提で読んでた時にはあまり関心が
なかったコーディネートにも目が向いてなかなか新鮮でした。海外セレブのスナップなんて今までほとんど見てなかったけど、結構インパクトがあって面白かったです。再現コーデまたやりたいと思います。
I often copy costumes in the old films but this is the first time to do it from the latest magazine. 
It was fun to look for outfits for dolls turning pages because there were many interesting clothes I had not noticed before. For example celebrities' OOTD was not my cup of tea but they were striking so that I thought it might be enjoyable to make and put them on my dolls.



I hope you like it.
Thank you!


No comments:

Post a Comment